*
*
*
*
*
*
*







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مسائل . رابطه

سلام دوستان عزیز

از اونجایی که یکی از بزرگترین مشکلات جوانان ما در حال حاضر اعتیاد به خود ارضایی است و هر روز تعداد بیشماری سوال در این رابطه از طرف بازدیدکنندگان وبلاگ برایمان ارسال میشود تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم. اول از همه باید بگم من خودم چندین سال به این عمل زشت معتاد شده بودم و الان بیشتر از 3 سال است که پاک هستم! پس با همه موانعی که شما روبرو هستید کاملا آشنا هستم و به قول معروف کار کشته این کار شدم!!!



خیلی از وبلاگها و وبسایتها درباره ضررهای این کار نوشته اند و همه ما آنها را میدانیم پس من دیگر راجع به ضرر ها توضیح نمیدم و یک راست به سراغ اصل مطلب یعنی ترک آن میرم.

برای شروع بحث باید بگم خود ارضایی یک عمل کاملا طبیعی است که حدود 98% افراد سالم آنرا انجام میدهند (طبق آمار ارائه شده توسط وبسایت وزارت بهداشت و سلامت انگلیس 98% آقایان و 97% خانمها اینکار را حداقل یکبار انجام داده اند) پس نگران این موضوع نباشید که چون قبلا این کار را کرده اید پس حال دچار مشکل هستید. مخصوصا در سن بلوغ تقریبا همه دچار این مشکل میشوند که کاملا طبیعی و عادی است.

خیلی ها پیشنهاد میکنن ازدواج کنید و ... که پیشنهاد خوبیه اما برای کسی که شرایط آنرا داشته باشد نه برای پسری که 16 سال دارد و یا حتی برای کسانی که تا 24 - 25 سال سن دارند. چون خود ازدواج زود هنگام هم میتواند مشکلساز باشد برای زوجین و اگر ازدواج تنها برای خنثی سازی شهوات باشد دیر یا زود این ازدواج از هم پاشیده میشود. پس اگر شرایطش را داشتید ازدواج کنید که بهترین راه حل است اما اگر نداشتید چی؟!

همانطور که گفتم من خودم این راه رو طی کردم و میدونم چقدر سخت است اما اگر کمی اراده داشته باشید خیلی زود میتونین از شر این عمل زشت رهایی پیدا کنید.



برای شروع گامها این موضوع را توجه کنید که اولین ماه ترک خود ارضایی سختترین است و  بعد از آن عادت میکنید و راحتتر میشود. پس گامهای زیر را شما برای یک ماه انجام دهید تا برایتان ثابت شود میتوانید.



مراحل زیر را انجام دهید!



مرحله اول: تصمیم گیری

قبل از هر چیز شما باید واقعا تصمیم به ترک آن گرفته باشید. چون شما این مطلب را میخوانید معلوم است مرحله اول را طی کردید! اما باید بگم این مهمترین مرحله است تا شما از ته دل تصمیم به ترک نگرفته باشید هیچکس نمیتواند شما را وادار به این کار کند. پس اگر هنوز دو دل هستید همین الان تصمیمتون رو نهایی کنید.

مرحله دوم: پاکسازی

تمامی عکس ها و یا فیلمها و ... که به نظر شما باعث تحریک شما میشود را باید دور بریزید. و یا اگر در کامپیوتر است آنرا کامل پاک کنید ( نه توی سطل آشغال ویندوز که بتوان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد!!!). هیچ چیزی که باعث تحریک شما میشود نباید در دسترس شما باشد!

مرحله سوم: شناسایی زمان انجام خودارضایی

شما باید ببینید چه موقع اقدام به خودارضایی مینمایید. منظورم اینه که شب وقتی تنها هستید و یا در طول روز و یا در حمام و ....

این مرحله نیز مهم است زیرا با اینکار میتوانید بفهمید کی به سراغ این عمل میروید و میتوانید با برنامه ریزی از آن جلوگیری کنید.

مرحله چهارم: پر کردن برنامه

اگر شما در طول روز این کار را انجام میدهید یعنی در روز شما وقت آزاد زیاد دارید پس باید وقت خودتون رو با کارهای دیگه پر کنید چون اگر بیکار بمونین دیر یا زود شما میخواین دوباره به عادت خودتون برگردید. اگر در شب است یعنی روزها کم فعالیت دارید و شب خوابتان نمیگیرد پس این کار را انجام میدهید حتی بعضی اوقات برای پر کردن وقت این کار را میکنید! اگر در حمام پس باید حمام رفتنتان را کوتاه کنید!

و یا اگر مثل خود من هیچ زمان خاصی نداره مثل من رفتار کنید:

من روزهایم رو با برنامه های مختلف درسی و ورزشی و بیرون رفتن پر کردم حتی چند ماهی سر کار رفتم که واقعا کمک کرد. شبها که به خونه میومدم اونقدر خسته بودم که تا میرفتم تو تخت خوابم میبرد و حمام رفتنم هم 10 دقیقه بیشتر طول نمیکشید! یک روز در میان حمام میرم اما کوتاه مدت معمولا 10 دقیقه ای.

به نظر من بیشترین چیزی که به من کمک کرد ترک کنم رفتن سر کار بود حال اگه شما نمیتوانید سر کار بروید به کلاس آموزشی و یا باشگاه ورزشی و ... بروید. اما خوبیه کار اینه که هر روز مجبور بودم برم و بعد از اینکه برمیگشتم اونقدر خسته بودم که دیگه خودم نمیخواستم خود ارضایی کنم. پس مهمترین کاری که شما باید بکنید پیدا کردن برنامه ای برای پر کردن طول روزتونه.



مرحله پنجم: شمارش روزهایی که پاک بودید! (پشت سر هم!)

روزهایی رو که پاک ماندید و خود ارضایی نکردید را برای خودتان در جایی علامت بزنید. مثلا بشمارید این دفعه یک هفته پاک بودم ولی اگر دوباره شیطون گولتون زد (!) باید شمارش را از اول شروع کنید.



مرحله ششم: تنبیه!

هر باری که شما دوباره خودارضایی کردید باید خودتون رو تنبیه کنید! تنبیه هر کس فرق میکنه مثلا من برای خودم این تنبیه رو گذاشته بودم که به ازای هر بار تکرار این عمل 5000 تومان به صندوق صدقات انداخته و 3 روز اضافه سر کار برم و 50 تا شنا در خشکی!! البته هرچی تنبیه سختتر باشه مطمئنا بهتره چون بیشتر جلوی شما رو میگیره! به هیچ وجه تنبیه کردن خودتون فراموش نشه! به هــــــــــــــــیچ وجــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !

هرباری که شما وسوسه میشین خودارضائی کنید بی اراده یاد تنبیه خواهید افتاد و به این فکر میکنید که آیا می ارزد؟! و اگر تنبیه سخت باشه پشیمون میشوید پس تنبیه باید سخت باشد.



مرحله هفتم: جایزه!

برای خودتون جایزه نیز در نظر بگیرید! مثلا بگویید اگر بیش از 20 روز پشت سر هم پاک بودم میروم و یک ادکلن جایزه برای خودم میگیرم! و یا هر چیزی که شما را خوشحال میکند! ببینید چه چیزی دوست دارید جایزه بگیرید و به ازای پاک بودن آنرا به خود جایزه دهید!



مرحله هشتم: پیشگیری در زمان اوج!

ممکنه مثلا شما 10 روز پاک باشید ولی دیگه طاقتتون به آخر رسیده و نمیتوانید ادامه دهید و به سراغ انجام خود ارضایی میروید, در این مواقع باید هر چه زودتر خودتون رو از تنهایی در بیارید! یا برید بیرون از خانه و یا برید پیش کسی. مطمئنا بعد از اینکه رفتید خوشحال میشوید که خوب شد خودارضایی نکردم. گاهی اوقات شما در یک لحظه با تمام وجود وسوسه میشوید اما کافیه برای یک ثانیه از آن حال و هوا دور شوید تا دیگر این کار را نکنید.

به گفته یکی از دوستان بازدیدکننده که پس از چندین سال تصمیم به ترک خودارضایی گرفته بود, در زمان اوج (زمانی که برای خودارضایی وسوسه میشد) با مراجعه به این وبلاگ و خواندن نظرات جدید دوستان ترک کننده از آن حال و هوا بیرون آمده و دیگر تمایلی برای خودارضایی احساس نمیکرد. شما هم میتوانید زمانی که احساس کردید ممکن است خودارضایی کنید نظرات دیگر دوستان را که در حال ترک هستند از قسمت نظرات همین مطلب بخوانید تا روحیه بگیرید!



مرحله نهم: اعلام نتیجه!

شما مرحله به مرحله کار خودتون رو میتونین اینجا اعلام کنید و اگر دچار شکست شدید علت آنرا از نظر خودتون بیان کنید تا بیشتر بتوان کمکتون کرد. اگر ترک این عادت زشت رو گروهی انجام بدیم موفقیت بیشتر خواهد شد. پس اگر حرفی در این رابطه داشتید در قسمت نظرات همین پست ارسال کنید.



همانطور که گفتم ماه اول سختترین ماه است و بعد از کم کم عادت خواهید کرد پس شما فقط یک ماه این مراحل را در پیش بگیرید تا به قدرت خودتون در ترک آگاه شوید!

این موضوع را نیز بدانید که هر وقت جلوی ضرر رو بگیرین منفعته پس نگین به خودتون که من چند ساله دارم خود ارضایی میکنم پس آب از سر من گذشته! همین امروز ترک کنید!

نکته مهم!

من اصلا آدم مذهبی نیستم اما باور کنید خواندن قرآن و نماز میتواند بینهایت کمک کنه! شما فقط یک ماه امتحان کنید تا باورتون بشه!

شما 3 بار در روز نماز میخوانید پس باید 3 بار در روز وضو داشته باشید. برای وضو نیز نباید جنب بود پس شما برای این نمیتوانید خودارضایی کنید و خود این عمل یک بازدارنده بسیار قوی است و در ضمن آرامش عجیبی نیز پیدا میکنید و ذهنتان از افکار آلوده پاک خواهد شد. همین پاک شدن ذهن خیلی مهم است زیرا ذهن خیلی از ما جوونها فیلمهای مبتذل پر کرده است و کثیف کرده است با خواندن نماز و قرآن ذهن پاک شده و از شر این افکار که ما رو به خود ارضایی میکشونن رها میشویم.

پس اگر حتی خیلی کم به خدا ایمان دارید نماز را در برنامه خوتون بگنجید تا معجزه اون رو ببینید.





بعد نوشت: طبق نظرها و ایمیلها تا به امروز 171 نفر با کمک این مقاله خودارضایی را ترک کرده اند!

به همه شما تبریک میگوییم!!!

اگر شما هم موفق به ترک آن با این مقاله شدید حتما خبر بدین تا میزان مفید بودن این مقاله معلوم شود.



نوشته شده توسط امید بهرامی در سه شنبه شانزدهم آذر 1389 و ساعت     آرشیو نظرات    
ادامه مطلب



    سوالات پاسخ داده شده توسط دکتر میرزائی



فهرست کامل مطالب    وبلاگ مشکلات و سوالات شرعی


برای بازدید از فروشگاه وبلاگ اینجا کلیک کنید

        آخرین محصولات پیشنهادی سایت       
دستگاه اكستندر    قرص ویاگرای اصل آمریکا    ااسپری تاخیری    مگنا آر ایکس (تقویت بنیه جنسی آقایان)    قرص افزایش اسپرم
کرم رفع ترک بدن پارتنر لاو    کرم رفع سیاهی و کبودی بدن    کرم بزرگ کننده سینه    کرم فرم دهنده سینه    ژل واژینال بانوان
کاهش دهنده درد آمیزش برای خانمها    قرص تاخیری گیاهی    ژل ضد خشكي و روان كننده خانمها






سلام من 6سال پیش لبهای فرجم یا همان ....... آن بزرگ شده ودکتر میرزائی فرمودند این موضوع ژنتیکی هست حالا من چند سوال داشتم درمورد این موضوع اگه می شود مرا راهنمایی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


1-آیا این موضوع را به شوهرم بگم ؟؟؟؟
2-آیا این مشکل ژنتیکی باعث می شود که من حامله نشوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3-یا پریدی من دنبال بیفتد ؟؟؟؟؟
4-آیا کسی که پریدی آن نامنظم هست باعث می شود که حامله نشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5-آیا مشکل ژنتیکی ازاولی که به دنیا میاد فرد هست یا بعداز تولد هم می شود ؟/
6- آیا روشی هست که زنان بفهمند نازا هستند یا نه ؟؟؟؟
ممنون می شوم اگر جواب سوالات من را بدهید /////

سلام
1- موضوع زیاد مهمی نیست. همانطور که گفته شد اکثر خانمهای ایرانی اینگونه هستند. به همین خاطر نیازی به گفتن آن نیست زیرا ممکنه باعث بشه همسرتون بیشتر روی این موضوع توجه کنه.
2 و 3- این مشکل نیست بلکه تنها یک موضوع ژنتیکی است درست مثل اینکه یکی چشمان آبی دارد و دیگری چشمان قهوه ای. اندازه لبهای واژن نیز درست مثل همین موضوع تنها یک شکل متفاوت دارند. پس خیر مشکلی در بارداری ایجاد نمیکند.
4- ممکن است زمان تشخیص تخمکگذاری را سخت کند اما مشکلی دیگری بوجود نخواهد آورد.
5- معمولا از همان ابتدای تولد خود را نشان میدهند.
6- تنها با آزمایش قابل تشخیص است.
(دکتر میرزائی)

دوباره سلام خواهش میکنم دکتر میرزایی جواب سوالمو بده میشه یه جواب کلی بهم بدین که بدونم آیا سالمم یانه ؟ یعنی بازم مثل من هستن آدمایی که اینطور مشکلی داشته باشن یعنی هستن که اندام تناسلیشون مثل من اون قسمت چروکش بیرون باشه؟ تورو خدا خودتون بگین که سالمم یا نه؟ چون امکانش نیست که برم دکتر-خیلی می ترسم که نکنه مشکلی داشته باشم خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین امیدوارم دکتر بهرامی هرچه زودتر حالشون خوب بشه و برگردن

سلام
اندازه لب های آلت تناسلی و ظاهر آن (منظور همون قسمتهایی است که شما فرمودید) کاملا ژنتیکی است. به خاطر همین ممکنه برای هر کسی متفاوت باشه. و البته بیشتر خانمهای ایرانی اینگونه هستند.
(دکتر میرزائی)
من 25 سالمه حدود 10 ساله خود ارضایی میکردم ولی وقتی اومدم توی این سایتو مطالعه کردم تصمیم گرفتم ترکش کنم الآن 3 ماهه پاکم و الآن که دارم این پیامو میذارم از خوشحالی اشک از چشمام جاری شده
نمیدونم چطوری و با چه زبونی ازتون تشکر کنم
امیدوارم هرچی از خدا میخواید بهتون بده
واقعا ممنون

خبر خیلی خوبی بود
انشاالله که همینطور ادامه بدی
(دکتر میرزائی)
سلام خسته نباشید
ببخشید که دوباره مزاحم تون شدم والبته ممنون هستم از اینکه من را راهنمایی کردید .در مورد موضوع قبلی که به من گفتید ژنتیکی هست باید چه کار کنم وپیش چه دکتری برم ؟آیا خوب می شوم ؟تور خدا کمکم کنید آخه کسی را ندارم که با اوصحبت کنم درمورد این موضوع شما اولین کسی هستید که بهتون گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
بله ژنتیکی است و اگر میخواهید آنرا تغییر دهید تنها با جراحی زیبایی اینکار امکان پذیره که توصیه نمیشه چون واقعا مشکل یا عیب نیست و اصلا ضرورتی نداره که تغییر کنه. اما میتونین با مشاوره با پزشک زنان جراح مناسب را پیدا کنید.
(دکتر میرزائی)
سلام یه سوال دیگه از دکتر میرزایی وایتکه اگه یکی دستشو به یه جای تیز بزنه وپوست پوست شه ویا خون بیاد و یکی دیگه هم دستش به همون جا بخوره و فقط پوست پوست بشه امکان انتقال بیماریی هست؟


سلام
منظورتان بیماری ایدز است؟ خیر انتقال نمی یابد.




(دکتر میرزائی)


سلام بچه ها يه راه ديگه هم هست براي ترك البته اميدوارم مسخره م نكنين من حدود 11 سال خود ارضايي داشتم ديگه اميدي نداشتم به اينكه بكارت داشته باشم ! خلاصه يه بار از همين وبلاگ تو نظرات يه نفر خودم كه نوشته بود دروغكي به مادرش گفته احساس ميكنم عفونت دارم وترشحاتم بو ميده رفته پيش دكتر زنان ...منم امكان رفتن به دكترو نداشتم از همين روش استفاده كردم ومادرم منو برد پيش دكتر زنان وقتي با خانم دكتره تنها شديم گفتم كه ميترسم به خاطر ورزش يا خارش آلت تناسليم آسيب ديده باشم وميخوام بكارتمو معاينه كنه ومادرمم اطلاع نداره !دكترهم گفت نترس بين خودمون ميمونه و معينه م كرد 10 دقيقه هم طول نكشيد كه گفت كاملا سالمي !از اون به بعد واسه اين كه دوباره به اون ترس وحشتناك از دست دادن بكارتم برنگردم ديگه خودارضايي نكردم ! الان حدود 3 ماه ميشه ...اگه شماهم مثل من امكان دكتر رفتن ندارين به خاطر جو خانوادگيتون با اين دروغ كوچولو ميتونين خانوادتون رو متقاعد كنين يه بار ترس رو كنار بذارين تا دلتون براي هميشه آروم بشه

راه حل بسیار مناسبی است. ممنون که به اشتراک گذاشتید.
(دکتر میرزائی)





   

    
 


[+] نوشته شده توسط MOHAMAD در 1:54 | |







مسائل . رابطه

سلام من 6سال پیش لبهای فرجم یا همان ....... آن بزرگ شده ودکتر میرزائی فرمودند این موضوع ژنتیکی هست حالا من چند سوال داشتم درمورد این موضوع اگه می شود مرا راهنمایی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


1-آیا این موضوع را به شوهرم بگم ؟؟؟؟
2-آیا این مشکل ژنتیکی باعث می شود که من حامله نشوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3-یا پریدی من دنبال بیفتد ؟؟؟؟؟
4-آیا کسی که پریدی آن نامنظم هست باعث می شود که حامله نشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5-آیا مشکل ژنتیکی ازاولی که به دنیا میاد فرد هست یا بعداز تولد هم می شود ؟/
6- آیا روشی هست که زنان بفهمند نازا هستند یا نه ؟؟؟؟
ممنون می شوم اگر جواب سوالات من را بدهید /////

سلام
1- موضوع زیاد مهمی نیست. همانطور که گفته شد اکثر خانمهای ایرانی اینگونه هستند. به همین خاطر نیازی به گفتن آن نیست زیرا ممکنه باعث بشه همسرتون بیشتر روی این موضوع توجه کنه.
2 و 3- این مشکل نیست بلکه تنها یک موضوع ژنتیکی است درست مثل اینکه یکی چشمان آبی دارد و دیگری چشمان قهوه ای. اندازه لبهای واژن نیز درست مثل همین موضوع تنها یک شکل متفاوت دارند. پس خیر مشکلی در بارداری ایجاد نمیکند.
4- ممکن است زمان تشخیص تخمکگذاری را سخت کند اما مشکلی دیگری بوجود نخواهد آورد.
5- معمولا از همان ابتدای تولد خود را نشان میدهند.
6- تنها با آزمایش قابل تشخیص است.
(دکتر میرزائی)

دوباره سلام خواهش میکنم دکتر میرزایی جواب سوالمو بده میشه یه جواب کلی بهم بدین که بدونم آیا سالمم یانه ؟ یعنی بازم مثل من هستن آدمایی که اینطور مشکلی داشته باشن یعنی هستن که اندام تناسلیشون مثل من اون قسمت چروکش بیرون باشه؟ تورو خدا خودتون بگین که سالمم یا نه؟ چون امکانش نیست که برم دکتر-خیلی می ترسم که نکنه مشکلی داشته باشم خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین امیدوارم دکتر بهرامی هرچه زودتر حالشون خوب بشه و برگردن

سلام
اندازه لب های آلت تناسلی و ظاهر آن (منظور همون قسمتهایی است که شما فرمودید) کاملا ژنتیکی است. به خاطر همین ممکنه برای هر کسی متفاوت باشه. و البته بیشتر خانمهای ایرانی اینگونه هستند.
(دکتر میرزائی)
من 25 سالمه حدود 10 ساله خود ارضایی میکردم ولی وقتی اومدم توی این سایتو مطالعه کردم تصمیم گرفتم ترکش کنم الآن 3 ماهه پاکم و الآن که دارم این پیامو میذارم از خوشحالی اشک از چشمام جاری شده
نمیدونم چطوری و با چه زبونی ازتون تشکر کنم
امیدوارم هرچی از خدا میخواید بهتون بده
واقعا ممنون

خبر خیلی خوبی بود
انشاالله که همینطور ادامه بدی
(دکتر میرزائی)
سلام خسته نباشید
ببخشید که دوباره مزاحم تون شدم والبته ممنون هستم از اینکه من را راهنمایی کردید .در مورد موضوع قبلی که به من گفتید ژنتیکی هست باید چه کار کنم وپیش چه دکتری برم ؟آیا خوب می شوم ؟تور خدا کمکم کنید آخه کسی را ندارم که با اوصحبت کنم درمورد این موضوع شما اولین کسی هستید که بهتون گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
بله ژنتیکی است و اگر میخواهید آنرا تغییر دهید تنها با جراحی زیبایی اینکار امکان پذیره که توصیه نمیشه چون واقعا مشکل یا عیب نیست و اصلا ضرورتی نداره که تغییر کنه. اما میتونین با مشاوره با پزشک زنان جراح مناسب را پیدا کنید.
(دکتر میرزائی)
سلام یه سوال دیگه از دکتر میرزایی وایتکه اگه یکی دستشو به یه جای تیز بزنه وپوست پوست شه ویا خون بیاد و یکی دیگه هم دستش به همون جا بخوره و فقط پوست پوست بشه امکان انتقال بیماریی هست؟


سلام
منظورتان بیماری ایدز است؟ خیر انتقال نمی یابد.
(دکتر میرزائی)
سلام دکتر بهرامی کی خوب میشه و برمیگرده؟

سلام
خوشبختانه حال دکتر بهرامی بهبود چشمگیری یافته البته به دلیل شدت تصادف در حال حاضر قسمتهای زیادی از بدنشون گچ گرفته شده اما به زودی به وبلاگ باز میگردند و همانند گذشته به سوالات پاسخ میدهند.

(دکتر میرزائی)


سلام بچه ها يه راه ديگه هم هست براي ترك البته اميدوارم مسخره م نكنين من حدود 11 سال خود ارضايي داشتم ديگه اميدي نداشتم به اينكه بكارت داشته باشم ! خلاصه يه بار از همين وبلاگ تو نظرات يه نفر خودم كه نوشته بود دروغكي به مادرش گفته احساس ميكنم عفونت دارم وترشحاتم بو ميده رفته پيش دكتر زنان ...منم امكان رفتن به دكترو نداشتم از همين روش استفاده كردم ومادرم منو برد پيش دكتر زنان وقتي با خانم دكتره تنها شديم گفتم كه ميترسم به خاطر ورزش يا خارش آلت تناسليم آسيب ديده باشم وميخوام بكارتمو معاينه كنه ومادرمم اطلاع نداره !دكترهم گفت نترس بين خودمون ميمونه و معينه م كرد 10 دقيقه هم طول نكشيد كه گفت كاملا سالمي !از اون به بعد واسه اين كه دوباره به اون ترس وحشتناك از دست دادن بكارتم برنگردم ديگه خودارضايي نكردم ! الان حدود 3 ماه ميشه ...اگه شماهم مثل من امكان دكتر رفتن ندارين به خاطر جو خانوادگيتون با اين دروغ كوچولو ميتونين خانوادتون رو متقاعد كنين يه بار ترس رو كنار بذارين تا دلتون براي هميشه آروم بشه

راه حل بسیار مناسبی است. ممنون که به اشتراک گذاشتید.
(دکتر میرزائی)


خسته نباشیدآیا این کیست خوش خیم در سینه مانع رشد سینه میشه؟ فیبرو کیستیک

جواب:
سلام
با توجه به اینکه چنین کیستهایی معمولا در سنین بالاتر از 25-30 سال و در اکثر موارد در سالهای قبل از یائسگی ایجاد میشوند, سینه رشد خود را کرده است و این کیستها تاثیری در آن ندارند. اما وجود کیست, خودش میتواند باعث بزرگ شدگی موضعی پستان شود که در واقع این موضوع یکی از نشانه های تشخیص کیست است. در هر صورت کیستهای خوش خیم باید در اسرع وقت توسط پزشک خارج شوند. (معمولا بدون عمل جراحی و تنها با یک سورنگ)

سلام ممنون از اینکه جواب سوالمو دادید اگه اشکالی نداشته باشه یه سوال دیگه داشتم ؟
احساس می کنم دهانه واژنم خیلی گشاده و فکر میکنم یکی از عللی که هیچ وقت ارضا کامل نمیشم این می تونه باشه البته بگم که قبل از ازدواجم چند ماهی خودارضایی داشتم الان هم دارم سعی میکنم ترک کنم البته وقتی خیلی بهم فشار میاد متاسفانه دوباره اون عمل را انجام میدم حالا آیا به نظر شما فکرم درسته یا نه ؟ و برای تنگ کردن دهانه رحم چکار کنم ؟

جواب:
سلام
دهانه واژن در میزان لذت تاثیر چندانی ندارد. همانطور که ذکر شد خانمها بیشتر از طریق تحریک کلیتوریس و نقطه جی ارضا میشوند به همین دلیل بزرگی دهانه واژن در ارضای جنسی تاثیری نخواهد داشت. اما میتوانید برای تنگتر کردن خود واژن از ژل تنگ کننده واژن استفاده نمایید.
مجددا سلام واقعا از سایت خوبتون متشکرم .
من الان حدود 4 سال که عروسی کردم اوایل نزدیکی با همسرم خیلی خوب بود اما از زمانی که برای پیشگیری از بارداری از کاندوم استفاده می کنند همسرم ، خیلی خوب نیست و یه جورایی فقط از اینکه ایشون لذت میبره (اینطوری خودش میگه ) خوشحالم ولی برای خودم هیچ حسی نداره آیا می تونه از دلیلاش استفاده از کاندوم باشه ؟ ( قابل ذکر است که از انواع کاندومهای مختلف هم استفاده کردیم اما انگار نه انگار . حتی خاردارهایش هم برای من با بدون خار فرقی نمی کند . )
جواب:
سلام
احتمال اینکه این موضوع به دلیل استفاده از کاندوم باشد بسیار کم است. زیرا معمولا در این شرایط این موضوع بیشتر بر روی آقایان تاثیر میگذارد تا خانمها. بلکه احتمال بیشتر میرود به دلیل مشکلات هورمونی - مشغله های فکری و ... باشد. در هر صورت میتوانید پیشگیری با قرصهای ضد بارداری را آغاز کنید با اینکار علاوه بر تنظیم هورمون, میتوانید کاندوم را از رابطه جنسی حذف کنید.
سلام
خسته نباشین
واقعا مطالب اموزنده ای برای نا زن و شوهرهای تازه کار دارید
من یه مشکل دارم اینکه در حین رابطه جنسی کلیتوریس من اصلا تحریک نمیشه این در حالیه که همسرم همه مدل حرکات رو انجام میده تا من رو از این طریق تحریک و ارضا کنه اما خبلب تاثیر کمی داره..پس چطوره میگن با تحریک کلیتوریس زن ارضا میشه ؟ماکه مدل های مختلفش رو انجام میدیم اما بی فایده.البته چون در زمان عقد هستیم نمیشه دخول کامل داشت

جواب:
سلام
اکثر خانمها از طریق کلیتوریس ارضا میشوند اما امکان ارضا شدن به طرق دیگر نیز وجود دارد. یعنی شاید از طریق تحریک نقطه جی. بهتر است پس از دخول کامل اگر مشکلی وجود داشت پیگیر شوید.
سلام ....اگه روز پنجم قائدگی در اب وسرکه برای رفع عفونت بشینم اشکالی نداره؟

جواب:
سلام
خیر اما توصیه میشود برای این کار در صورتی که دسترسی دارید از ژل واژینال استفاده نمایید.
salam man dokhtari22sale hastam ke ba ab khod erzaee mikonam shir ab ro (...) aya en kar eshkali ham dare?

(این نظر به دلیل حفظ جنبه اخلاقی وبلاگ ویرایش شد)

جواب:
سلام
بله خودارضایی محسوب شده و تمام عوارض آنرا دارد.
سلام منم مزاحم همیشگیت تو رو خدا ببخشید .یکی ازدوستای دوستم دستش زخمی بود وبا دوستم دست داد و بعد دوستم کتابی رو گرفت و بعد اون کتابو منم گرفتم در حالیکه دستکش بافتنی دستم بودو وقتی که دستکشمو در اوردم پشت دستم فکر کنم خیلی کوچیک زخم شده بود میخواستم بدونم اگه زخم بوده باشه جای نگرانی هست؟
جواب:
سلام
خیر جای نگرانی نیست. همانطور که قبلا اشاره شد ویروس HIV در هوای آزاد به زودی از بین میرود. و البته برای اینکه از نگرانی در بیایید لازم به ذکر است اکثرا از طریق رابطه جنسی محافظت نشده با افراد مختلف و استفاده از سوزنهای مشترک در تزریقات به این ویروس مبتلا میشوند وگرنه احتمال انتقال آن در شرایط دیگر بسیار کم است.
دکتر من اگه قرص فولایرون-زینک رو قطع کنم موهام خیلی میریزه اونوقت چه کنم؟
یعنی با این امپولها مشکلم حل میشه؟
جواب:
سلام
متاسفانه یکی از مشکلات این دارو همین است. یعنی در زمان مصرف از ریزش مو جلوگیری میکند اما پس از قطع دارو مجددا این ریزش مو برمیگردد. توصیه میشود اگر در حال حاضر هر روز از این قرص میل میکنید برای چند هفته آنرا به یک روز در میان کاهش داده سپس هفته ای 2 بار و در آخر به هفته ای 1 بار. اینگونه تاثیر آن به مرور زمان کمتر خواهد شد. اما آمپول ب کمپلکس را حتما بزنید.
سلام من فکر میکنم دچار وسواس فکری شدم اینجوری نیست؟ به نظر شما برای رها شدن از این فکر و خیالا چیکار کنم؟

جواب:
سلام
بله اینگونه به نظر میرسد. برای اینکه از این فکر رها بشی شاید بهترین کار بالا بردن آگاهی خود در زمینه HIV است. با مطالعه وبسایتها و بلاگها سعی کنید آگاهی خود را نسبت به این ویروس بالا برده و روشهای انتقال آنرا مطالعه کنید. مطمئنا اینگونه خیالتان آسوده تر خواهد شد.
سلام میخواستم بدونم کار با یه ماده ایی که میگن سرطانزاست روزی ۲،۳ساعت
اگر یکسال ونیم هر روز باشه بازم خطر ناکه اگر قبل و بعد از کارشیر بخوریم.چون هیچ چاره ی دیگه ایی هم نداریم.دوستامم که هستن و بودن هم براشن اصلا مهم نیست.اگه چندین سال باشه خطرناکه؟یعنی کار مداوم؟این سوال مثل خوره افتاده تو جونمون!

جواب:
سلام
بله مطمئنا خطرناک خواهد بود. البته با توجه به اینکه این چه ماده ای است میزان خطر آن متفاوت است. اما مطمئنا کار مداوم با چنین ماده ای مضر خواهد بود.
سلام
آیا امکان و احتمال قاعدگی در زمان بارداری وجود دارد یا خیر
یعنی ممکنه شخصی باردار باشه و پریود بشه
من جند بار شنیدم که خیلی ها گفتن در زمان بارداری تا چند ماه پریود شدن
میشه جواب بذین این حرف درسته یا نه
تشکر
جواب:
سلام
در مسائل پزشکی همیشه استثناهایی وجود دارد اما بصورت کلی خیر. یعنی با باردار شدن قاعدگی قطع میشود.
سلام،قبل از اینکه مشکلمو بگم ازتون خواهش میکنم اونو با دقت بخونید و منو راهنمایی کنید
من یه پسر 24 سالمه و از 14 سالگی و همزمان با رسیدن به سن بلوغ عمل زشت خودارضایی رو شروع کردم،این کار ادامه داشت تا اینکه تو سن 16 سالگی به به طور کامل ترک کردم و تا 18 سالگی پاک پاک بودم اما با کمال تاسف دوباره به این کار رو آووردم البته این بار با فواصل زمانی زیاد این کارو انجام میدادم ولذت چندانی هم نمیبردم.
الان 15 روزه که دیگه مرتکب این عمل نشدم و قصد دارم به امید خدا واسه همیشه ترک کنم....و اما مشکلم
کیسه بیضم خیلی وقتا بیش از حد جمع میشه و بیضه هام کوچیک میشن،بیضه هام بد فرم وایمیستن واحساس میکنم با هم تقارن ندارن مثلا یکیشون عقبتر از اون یکی قرار میگیره و کمی آویزونتره،منیم دیگه اون غلظت وتراکم سابقو نداره،شفاف و شل شده....خیلی نگرانم،مخصوصا الان که در آستانه ازدواج قرار دارم،میترسم بعد از ازدواج دچار مشکل بشم،میترسم بچه دار نشم،تو رو خدا راهنماییم کنید
جواب:
سلام
مواردی که ذکر کردید نشانه مشکل خاصی نیستند و همگی کاملا طبیعی اند. اگر تنها همین موارد شما را نگران کرده اند جای نگرانی وجود ندارد. اما ترکتان را ادامه دهید, مخصوصا الان که در آستانه ازدواج هستید, ترک کامل و گذشت زمان از ترک بسیار مهم است.
سلام دکتر من دو سه بار تلاش کردم عضوشم تا پاسخ ها به ایمیلم ارسال شه اما نشد هرچی هم براتون مینویسم جوابی نمیگیرم تو رو خدا کمکم کنید میدونم تو طعتیلات هستید اما من بجز شما کمکی ندارم من از 7-8 سالگی با اب خود ارضایی داشتم دارم ترک میکنم واز شما ممنونم حالا میخوام بدونم پرده دارم یا نه تورو خدا شرایط مراجعه به پزشک رو هم ندارم یه چیز دیگه الان داشتم میخوندم باز کردن پا بیش از حد هم به بکارت اسیب میزنه من کاراته هم رفتم 180 زدن موجب پاره شدنش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مممممممنوووووووووووووووون
جواب:
سلام
طبق دستورالعملی که برای عضویت در وبلاگ قرار دارد برای عضو شدن اقدام کنید. اگر هنوز مشکل داشتید خبر بدید تا بصورت دستی اسمتان وارد شود.
نظر قطعی بدون مراجعه به پزشک نمیتوان داد. اما میتوانید توسط آینه اقدام به معاینه خودتان کنید و با کمک شکل شماتیک بکارتهای موجود در وبلاگ تا حدودی خودتان اینکار را انجام دهید. اما باز هم نظر قطعی باید توسط پزشک داده شود.
بله ورزشهایی مثل ژیمناستیک و کاراته و اسب سواری و ... میتوانند باعث آسیب بکارت شوند.
سلام و خسته نیاشید
آیا اعتیاد می تاند باعث زود انزالی گردد یا خیر؟ مثلا اگر شخصی قبلا اعتیاد داشته است و ترک کرده باشد چجوز می تواند باعث زود انزالی شود؟

جواب:
سلام
بله. اعتیاد میتواند انواع تاثیرات منفی را بر قدرت آمیزش فرد و زندگی زناشویی وی داشته باشد. البته بیشتر از زودانزالی, عوارضی همچون مشکل در نعوظ و سردمزاجی جنسی در افرادی که اعتیاد داشته اند مشاهده میشود.
باسلام . من سوالی پرسیده بودم که شخصی به اسم مهرآبادی جواب داده بودن.مرسی.
ولی من میزان ماندگاری اسپرم هایی که بعد از خارج شدن زنده میمون رو پرسیدم.
‏۲. دکتر بهرامی گفتن که اسپرم با آب معمولی از بین نمیره.پس چطور تو جواب من گفتین که اگر اسپرم با دستمال پاک شه احتمال حاملگی وجود نداره؟؟
جواب:
سلام
1- اسپرم میتواند تا حتی یک هفته در واژن زنده باقی بماند. (متاسفانه سوال قبلی شما را که توسط همکارم, آقای مهرآبادی, پاسخ داده شده بود را پیدا نکردم اگر منظورتان چیز دیگری بود لطفا توضیح دهید.)

2- حتی اگر منی با دستمال کاغذی پاک شود احتمال بارداری وجود خواهد داشت. زیرا مطمئنا شما نخواهید توانست با دستمال تمامی اسپرمهای موجود را پاک کنید و حتی یک اسپرم میتواند باعث بارداری شود.
سلام من چندبارسوال پرسیدم جواب نمیدی من 4روز با مقاله شما ترک کردم میخواستم بدونم ایا فقط خودارضایی باتفکروخیلات وتحریک قسمتهای بالایی موجب اسیب به پرده میشه/چرا؟من یه دختر20ساله ام و3ساله این کارومیکنم

جواب:
سلام
منظورتان از قسمتهای بالایی, کلیتوریس است یا قسمتهای بالایی بدن؟
در صورتی که منظورتان کلیتوریس است, بله میتواند به مرور زمان باعث آسیب بکارت شود اما در صورتی که منظورتان قسمتهای بالایی بدن است, خیر. اما در هر صورت عوارض دیگر خودارضایی را خواهد داشت.
سلام دکتر من همیشه نظرات بچه هارو می خونم و لذت میبرم اما امروز سوال بوس رو خوندم که گفت دختری 22 ساله و با آب خودشو ارضا می کنه و شما جواب دادین عوارض دارد لطف می کنید عوارض این را بگید....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب:
سلام
بله حتما. تمامی عوارض خودارضایی از جمله آسیب بکارت, عوارض روحی و روانی و مشکل در زندگی زناشویی آینده را اینکار دارد. متاسفانه اینکار یکی از روشهای متداول خودارضایی در دختران است که حتی اکثریت آنها نمیدانند اینکار خودارضایی است.
سلام.
به خودم و شما(آقای دکتر عزیز) که کمک کردید تبریک می‌گم...
بعد از یه مدت نسبتا طولانی امروز غسل جنابتی کردم که از طریق حلال محتلم شده بودم(یعنی تو خواب محتلم شدم).

خدا کمک کرده و شما هم امیدواری دادین که فعلا تونستم تو ترک باشم.
ازتون ممنونم.
جواب:
سلام
از صمیم قلب بهتون تبریک میگم. واقعا خبر خوشی بود. امیدوارم همیشه و در تمامی مراحل زندگیتون چنین موفق و با اراده باشید. شما باید هم از اینکه ترک کردید به خودتان افتخار کنید و هم از اینکه چنین اراده قوی برای ترک داشتید.
همیشه برقرار باشی


باتشکردوست خوبم.ادم حوا

جواب:
سلام
متاسفانه جنسیت خود را ذکر نکردید. فرض میکنم خانم هستید اگر اشتباه بود خبر دهید!
دلیل سوزش ادرار میتواند رشد باکتری و یا حتی قارچ در واژن باشد. به دلیل رطوبت این ناحیه این مشکل برای خانمها زیاد پیش می آید. توصیه میشود از ژل واژینال برای ضدعفونی کردن واژن استفاده نمایید. همچنین لباس زیر خود را مرتبا عوض کنید. اگر مشکل رفع نشد با مراجعه به پزشک داروهای چرک خشک کن استفاده نمایید.

سلام با تشکر از سایت خوبتون
من یک خانم متاهلم پوست سفیدی دارم اما آلت تناسلیم نسبت به بقیه جاهای بدنم سیاه تره میشه بفرمایید برای سفیدتر شدن آلت تناسایم چیکار کنم ؟ باز هم ممنون

جواب:
سلام
پوست این نواحی بدن خود را همیشه خشک نگه دارید. مثلا پس از استحمام و یا استفاده از سرویس بهداشتی همیشه پوست خود را خشک کنید. لباس زیر خود را مرتبا عوض کنید و در صورت نیاز از لوسیون / کرم رفع سیاهی بدن استفاده نمایید.
سلام !
بعد از مدت ها دوبار اومدم و سایت تون را خوندم راستش همیشه می خوندم اما مشکل حاد نداشتم!
من از 13 عید نوروز مصرف قرص زد بارداری را قطع و از عید فطر شروع به رابطه بدون پیشگیری کردم برای بچه دار شدن دوره سیکل من 28 روزه است و کاملا مرتبه و روز 13-14 سعی میکنم رابطه داشته باشم هر چند تو این دو سه ماهه زیاد امکانش برام نبوده تو همین دو روز رابطه داشته باشم چون شوهرم نبوده و شیفت شب هست ! می خایم بچه دار بشیم!
1-همون طور که میدونین من حدود 15 سال به بالا خودارضایی می کردم!آیاامکانش هست که ناتوان بارداری شده باشم؟ خیلی نگرانم!
2-مشکل بزرگی دارم وقتی شوهرم نیست شدیدا حوس می کنم و وقتی به خودم می آم که خود ارضایی کردم و تموم شده! البته زیاد پیش نمیاد هفته 1 بار می خام اونم تمومش کنم چکار کنم؟نبودن شوهرم گاهی به 3 شب هم میکشه!
3- آیا خود ارضایی باعث عدم تولید تخمک میشه؟ اصلا چه اثری می زاره که بارداری را غیر ممکن می کنه؟
4-چطور اثر خود ارایی را زود تر از بین ببرم!
5- خیلی میترسم دیگه بچه دار نشم حتی بعضی وقتا شوهرم میگه انگار بچه تو نمیشه؟ میترسم! چکار کنم؟اگه این جوری باشه راه حلی داره؟
6- چطور می تونم خودم را برای بچه دار شدن قوی تر کنم ؟
بازم ممنون از سایت خوبتون!
جواب:
سلام
1- نمیتوان اظهار نظر خاصی کرد باید به پزشک مراجعه شود تا آزمایش دهید.
2- سعی کنید در روزهایی که همسرتان نیستند تنها نباشید و پیش دوستان و آشناهایتان بروید و به نوعی خود را سرگرم کنید تا کمتر به این موضوع فکر کنید.
3- مطمئنا خودارضایی در کوتاه مدت تاثیر منفی بر روی بارداری میگذارد به همین دلیل پزشکان توصیه میکنند حداقل 6 ماه قبل از اقدام به بارداری خودارضایی را ترک کرده باشید. مثلا در خانمها باعث میشود تخمکها قبل از رسیده شدن آزاد شوند.
4- مهمترین و اولین کاری که باید بکنید ترک کامل است! اثرات آن با ترک از بین خواهند رفت.
5 و 6) با توجه به اینکه فرمودید الان چندین ماه است برای بارداری تلاش میکنید و موفق نشده اید توصیه میشود به پزشک مراجعه کنید و با آزمایش مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد. متاسفانه به دلیل پیچیدگی و دلایل متعددی که میتواند موثر باشد بدون مراجعه به پزشک و آزمایش نمیتوان اظهار نظر خاصی کرد و یا دلیل این موضوع را پیدا کرد.
سلام امید جان امیدوارم همیشه با انرژی باشید من خیلی وقته با هاتون آشنا شدمولی تا حالا نظری نزاشته بودم...درحال حاضر سوالاتی داشتم که چندوقته ذهنمو درگیر کرده من ونامزدم خیلی توسکس تفاهم داریم چون من خیلی ب اصطلاح هاتم همه جوره ازهمه لحاظ نیازهای همو رفع میکنیم ولی درحالت کلی جدای ازسکس اصلا زیاد صمیمی نیستیم...همو خیلی دوس داریم ولی این منم که دوری میکنم ازش خاستم بدونم باید چیکا کنم که رابطمون بهتر شه؟؟؟؟؟
در ضمن تو سکسمون اون همیشه شروع کنندس....راستی هردوتامون قبلا تجربه سکسو با کسه دیگه ای رو داشتیم.
با انرژی باشید
جواب:
سلام
چرا از وی دوری میکنید؟ آیا این که فرمودید از او دوری میکنید به دلیل این است که کلا اخلاق شما اینگونه است و یا به دلیل تجربه تلخی در گذشته است؟
برای یک زوج صمیمی بودن شرط بسیار مهمی است. شاید رابطه جنسی خوبی داشته باشید اما صمیمی بودن و ابراز علاقه به یکدیگر در تمامی لحظات زندگی مشترک لازم است. در زمان رابطه جنسی بیشتر به نیاز جنسی و جسمی شما پاسخ داده میشود این در حالی است که با ابراز علاقه های مکرر و صمیمی بودن به نیاز روحی شما نیز پاسخ داده میشود.
سعی کنید بیشتر با یکدیگر صحبت کنید. به صحبتهای همدیگر گوش کنید. بیشتر به یکدیگر ابراز علاقه کنید و کاری نکنید که اگر مثلا همسرتان خواست به شما ابراز علاقه کند به دلیل سرد بودن شما از اینکار امتناع کند.
با سلام دوباره نوشتم چون میدونم صدق گفتار دارید و حتما اشتباه کردم آقا امید من مشکل زود انزالی دارم به نحوی که با دیدن یه صحنهتحریک کننده و یه کم (...) . میخواستم بدونم علاوه بر ترک این عمل خودارضایی راه دیگه ای هم وجود دراه یعین دارویی یا قرصی ف شربتی که بتن 4 تا 5 ماه این مشکلو حل کنه ممنون از راهنماییتون

(این نظر به دلیل حفظ جنبه اخلاقی وبلاگ ویرایش شد)

جواب:
سلام
اگر مجرد هستید بهترین راه همان ترک خودارضایی و گذشت زمان از ترک است. اما اگر متاهل هستید و یا به زودی قصد ازدواج دارید توصیه میشود در رابطه های جنسی چند ماه اول از اسپری تاخیری استفاده نمایید اگرمشکل حل نشد برای رفع آن به پزشک مراجعه کنید تا دارو برایتان تجویز شود. زیرا داروهای خوراکی که برای رفع مشکل زودانزالی وجود دارند همگی عوارض نسبتا زیادی دارند به همین دلیل حتما باید راه حل آخر باشند.
سلام آقای بهرامی امیدوارم حال شما و همه ی دوستانی که اینجا رو میخونن خوب و سلامت باشه..... دستت تون درد نکنه از اینکه هنوزم محکم پشت کسانی که قصد ترک دارند و مرتب دچار شکست میشند هستید و با تمام وجود دارید بهشون انرژی و امید تزریق میکنید ازت ممنونم خیلی زیاد کاش میشد به پاس همه زحماتتون براتون کاری کرد.. منم یکی از همونایی هستم که قصد ترک دارم و تا حالا صد بار زمین خوردم و باز هم بلند شدم چون ته ته قلبم متنفرم از این عمل زشت و کثیف... بیاد نمیارم کی بود که آخرین بار اینجا کامنت گذاشتم فقط میدونم وقتی این مطلب رو خوندم مصمم شدم برای ترک ولی چه کنم که صد بار توبه شکستم الان یک ساله دارم روزها رو میشمارم اونقدر این کار رو کردم که به معنای واقعی گذر زمان، تغییر فصول رو احساس میکنم درسته تکراش برام کم و فواصلش زیاد شده ولی چه فایده !... امروز گفتم باید دوباره بیام اینجا مثل بقیه دوستان هر از گاهی کامنت بذارم شاید گزارش دادن روزهایی که خطا نکردم برام این انگیزه رو بوجود بیاره که مقاومت و اراده ام رو قویتر کنم... الان 8 روز گذشته و همه چی آرومه وقتی یک فصل بدون خطا گذشت اون وقته که منم با افتخار میتونم بگم که آره منم ترک کردم
از امروز میخوام به هدف فکر کنم و خودم رو پیروز تصور کنم چون این راز قانون جاذبه س برای خودم و همه ی دوستان آرزو میکنم که خدا و همه ی کائنات کمک کنند تا از این زمستون سرد و سیاه به سلامت گذر کنیم
آقای بهرامی ازت خواهش میکنم بازم کنارمون بمون به دلگرمیت و حرفهای امید بخشت خیلی نیاز داریم.
جواب:
سلام دوست عزیز
خیلی خوشحالم که چنین روحیه ای را در شما میبینم. مطمئنا اگر با همین روحیه ادامه دهید موفق خواهید شد و به امید خدا امسال بهترین عیدی سال نو را خودتان به خودتان میدهید!
نظر گذاشتن و خواندن نظرات دیگر دوستان ترک کننده مطمئنا بی تاثیر نخواهد بود. هر زمانی که احساس کردید ممکن است دچار لغزش شوید با خودتان عهد کنید حداقل 5 دقیقه به اینجا بیایید و نظرات را بخوانید. مطمئنا پس از این کار از خودارضایی منصرف خواهید شد. براتون آرزو موفقیت دارم
سلام دکتر من6 روز پیش نظر گذاشتم ولی هنوز جوابی ندیدم.دوباره مینویسم. من تمام مقاله ها رو درمورد ترک خوندم و بهشون عمل ميکنم الان هم تو ترکم .ولي داره صبرم تموم ميشه وقتي من الان 19 سالمه و حد اقل بايد تا 25 سالگي تحمل کنم 1) بايد تو اين چند سال چه کار کنم ؟2) مگه ميشه خدا نيازي را به ادم بده و بگه بايد صبر کني تا بهش برسي؟ پس به ادم اين نيازو نميداد.اصلا اين به کنار 3)من براي رفع نياز عاطفي نبايد با يک دختر فقط درحد رفاقت کنار هم باشيم؟ 4)براي رفع اين دو نياز چه کار کنم ؟باور کن داره صبرم تموم ميشه
جواب:
سلام
سری قبل سوالتان را خصوصی کرده بودید که به همین دلیل امکان پاسخگویی به آن وجود نداشت.
1- زندگی عادی! درست است که ارضای جنسی یک نیاز بشر است اما نباید هدف اصلی زندگی شود. نیازهای بشر باید کنترل شوند. هر کدام در زمان مناسب و به میزان مناسب باید باشند. و البته زمان مناسب نیاز جنسی پس از ازدواج و لذت بردن از این غریضه با همسر است.

2- خدا غریضه جنسی را در نهاد بشر قرار داده و البته راه درست لذت بردن از آنرا نیز گفته است. اما این اشکال جامعه ماست که سن ازدواج در بین جوانان بالا رفته است و نه خدا!

و البته مهمتر از همه اینکه با خودارضایی شما نه تنها این نیاز را پاسخ نمیدهید بلکه مثل فرد تشنه ای خواهید بود که تصور میکند با نوشیدن آب شور عطشش برطرف خواهد شد.

3- عاقبت این دوستی به کجا خواهد رسید؟ مطمئن باشید در چنین دوستی های گذرا همیشه یکی ضرر میکند. شاید بهتر باشد کسی را پیدا کنید که حاضر باشید تا آخر زندگی خود با او باشید.

4- به گفته یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ خودارضایی نه تنها خیانت به خودتان است بلکه خیانت به همسر آیندتون نیز هست. که البته رابطه جنسی نامشروع نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیرا کسی که چنین راهی را در پیش میگیرد مطمئنا در آینده و در زندگی زناشویی خود دچار مشکل خواهد شد. به همین دلیل بهترین راه کنترل این نیاز تا زمان ازدواج است.
سلام
خسته نباشید
دکتر میخواستم بدونم قرص ترامادول برای چی هستش؟
مصرفش چطوریه و همینطور عوارض جانبی اون چیه؟
جواب:
سلام
ترامادول در واقع یک نوع مسکن است. که البته به اشتباه برخی افراد آنرا برای رفع زودانزالی مصرف میکنند اما عوارض بسیار زیاد آن باعث مشکلات فراوانی خواهد شد.
در مقاله زیر در قالب پاسخ به سوال یکی از دوستان بیشتر توضیح داده ام:
http://wedlock.blogfa.com/post-322.aspx
با سلام خدمت شما
ابتدا تشکر فراوان دارم بابت سایت مفید و خوبی که ایحاد کردید
بنده 23 سال دارم و خانمم 18 سال.الان حدود 2 ماه که عقد کردیم. نوع نزدیکی با خانمم عشقبازی و ملاعبه و... هست بجز دخول. چون درزمان عقد هستیم و نمیتونیم عمل دخول رو انجام بدیم طبیعتا نمیتونیم همزمان با هم ارضا بشیم به همین دلیل با عشقبازی و تحریک کلیتوریس توسط من خانمم ابتدا ارضا میشه اما وقتی نوبت ارضا من میشه (...) به دلیل عشقبازی اولیه و تحریک کردن خانمم من خیلی زود ارضا میشم. میخواستم راهنماییم کنید مشکل کجاست و چکار میتونم انحام بدم؟
بازم ممنون

جواب:
سلام
تا زمانی که رابطه جنسی کامل نداشته باشید نمیتوان گفت زودانزالی دارید یا خیر. زیرا حتی افرادی که مشکل زودانزالی ندارند در اوایل رابطه جنسی ممکن است زود ارضا شوند و به مرور زمان این موضوع رفع میشود. به همین دلیل نباید نگران این موضوع باشید و اگر پس از رابطه جنسی کامل متوجه شدید زودانزالی دارید آنگاه نسبت به رفع آن اقدام نمایید.
سلام خوب هستین
چنتا سوال داشتم.
مرسی اگه جواب بدین.
1-این سوال کلیه. کلا رابطه از عقب اگه مرد منیشو بریزه باعث حاملگی دختر می شه یا نه.
2-من فکر می کنم یه مشکلی دارم اصلا نمی دونم مشکل هست یا نه. گفتم از شما بپرسم. زمان پریودم علاوه بر خارج شدن خون قاعدگی از جلو از پشتم هم خون میاد. فکر می کنم این مشکل خیلی وقته شاید از همون اول که پریود شدم با من بود اما چند باره احساس می کنم شدیدتر شده. بیشتر از پشت خون میاد تا جلو.
این مشکل فقط در زمان قاعدگی هست.
به دوستم گفتم گفت اون این مشکلو نداره و من باید برم عمل کنم.می خواستم از شما بپرسم که این مشکل هست یا نه. نگران شدم.
3-هفته ی قبل با نامزدم بودم از عقب رابطه داشتیم. مقداری از منیشو تو پشت من ریخت. حالا با توجه به اون مشکلی که گفتم احتمال حاملگی من وجود داره یا نه. آخه می ترسم راهها یکی شده باشه. البته بعد این اتفاق سریع رفتم دستشویی و سعی کردم خالیش کنم.
ببخشید که مجبور شدم رک بنویسم.
ممنون از سایت خوبتون.
جواب:
سلام
1- خیر اگر منی وارد واژن نشود بارداری رخ نمیدهد.
2- با توجه به این موضوع امکان آسیب دیدگی شما بر اثر نزدیکی از پشت و یا مشکل مادرزادی که باعث راه پیدا کردن مجاری خروجی واژن با مقعد میشود وجود دارد. توصیه میشود حتما به پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.
3- اگر بخواهم طبق اطلاعاتی که در اختیارم قرار داده اید نظری بدهم همین آسیب دیدگی به دلیل نزدیکی از پشت است که به همین دلیل امکان بارداری نیز وجود خواهد داشت اما احتمال آن بسیار کم است. زیرا معمولا حتی در صورت بروز این مشکل احتمال اینکه منی بتواند از این طریق به واژن راه پیدا کند کم است اما توصیه میشود هر چه سریعتر به پزشک مراجعه نمایید.
سلام دکی میشه بگی (جنب) چیه داداش ممنون میشم زت زیاد

جواب:
سلام
جنب به نجاست ناشی از ارضای جنسی گفته میشود. در واقع زمانی که منی از بدن خارج میشود فرد جنب شده است.
اقای دکتر من (...) ایا بیماری داره من شنیدم یکی از لذت های جنسی می تونه (...) دهانی باشه بعدشم (...) خواهشا راهنمایی کندید
2اگه از پشت باهاش با داشتن کاندوم (...) کنم خودم راضی عمل درستس هست؟
ممنون میشم به صورت جدا جواب بدید با شماره ایشالا سلامت بتشین

جواب:
سلام
1- به دلیل مسائل بهداشتی اینکار اصلا توصیه نمیشود. عوارض خاصی نخواهد داشت اما امکان انتقال بیماری و آلودگی وجود دارد.
2- برای پاسخ سوال دومتان به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://wedlock.blogfa.com/cat-56.aspx
سلام دکتر جون
الان چند وقته تو فکر اینم که چه کردم با زندگی خودم
آخه وقتی اینقدر میگید خود ارضایی بده اینقدر عوارض داره من چه امیدی برای آیندم داشته باشم
حس پوچی دارم
من بعد از نزدیک 9 سال خودارضایی نزدیک 6 ماهی هست که ترک کردم ولی با خوندن مقاله عوارض خودارضایی کلا دپرس شدم
بعد این همه وقت دیگه نمی تونم زندگی درستی داشته باشم
کاش زمان به عقب برمیگشت
آخه من بگم کی مقصره؟ منی که اطلاع نداشتم و هیچ کسی هم به من نگفت باید چه کار کنم
یعنی واقعا هیچ وقت به زندگی طبیعی بر نمی گردم؟؟؟؟

جواب:
سلام
اگر با مطالب وبلاگ همراه باشید خواهید دید که خودارضایی با ترک کامل و گذشت زمان تقریبا تمامی عوارضش از بین خواهد رفت. به همین دلیل اصلا جای نگرانی وجود ندارد. بلکه باید به خودتون افتخار کنید که توانستید این عمل را ترک کنید.
ایا سرماخوردگی ناشی از hivبا دارو خوب میشود یا نه؟یعنی با سرما خوردگی فرق دارد؟

جواب:
سلام
بستگی به درصد پیشرفت بیماری دارد. به دلیل ضعیف شدن و حتی از کار افتادن سیستم دفاعی بدن حتی یک سرماخوردگی میتواند بسیار خطرناک باشد.
سلام
می خواستم بدونم اگه منی مرد بیاد البته همش نه،بعد با اب خودشو بشوره و دوباره نزدیکی کنیم احتمال حاملگی وجود داره یانه؟
باشستن منی پاک میشه یا نه هنوزم وجود داره؟
جواب:
سلام
احتمال بارداری بسیار کم خواهد بود اما صفر نیست! زیرا منی کاملا با آب خالی شسته نمیشود و امکان دارد مقدار باقی بماند.
باسلام و تشکر از سایت خوبی که دارید
من تقریبا 1 سال عقد هستم.تو این مدت بعلت رعایت مسایل شب زفاف فقط oral sex داشتیم.مشکلی که من دارم اینه که من خیلی کم تخریک میشم ارضا که به هیچ عنوان.این درحالیه که نامزدم تمام سعی خودش رو برای اینکار انجام میده ولی باز فایده نداره.از این بابت خیلی نگرانم چرا تمیتونم براحتی تحریک و ارضا شم واگه نخوام از داروی شیمیایی استفاده کنم چکاری پیشنهاد میدید
خواهش میکنم راهنمایی کنید .نامزدم از اینکه نمیتونه من رو ارضا کنه خیلی ناراحته و خودم هم همینطور
جواب:
سلام
برای ارضا در خانمها دو موضع وجود دارد که بیشتر باعث تحریک و ارضا شدن میشوند: 1- نقطه جی 2- کلیتوریس در نزدیکی سعی کنید روی این دو موضع بیشتر توجه کنید.


[+] نوشته شده توسط MOHAMAD در 1:48 | |







مسائل . رابطه

سلام 
من از جلوگیری از بارداری اورژانسی استفاده کردم و بعد از 4 یا 5 روز خونریزی کردم و آیا همان پریودی است و هنوز حالت تهوع دارم خواستم بدونم آیا امکان بارداری هنوز هم هست یا نه خیلی می ترسم راهنمایی کنید با تشکر؟


جواب:
سلام
اگر روش اورژانسی را به درستی بکار بردید احتمال بارداری تقریبا نزدیک به صفر است اما این حالت تهوع ممکن است به دلیل همین استفاده از قرصهای ضدبارداری باشد.

 

 

 

 

سلام ایا قرص مگنا آر ایکس در صافی انحراف آلت تاثیری دارد؟ اگر نتیجه نگرفت میشه از پرو اکستندر استفاده کرد یعنی بعدازنتیجه نگرفتن از مگنا استفاده از اکستندر عوارضی نخواهد داشت؟


جواب:
سلام
خیر مگنا آر ایکس برای درمان انحراف آلت نیست بلکه خود اکستندر مخصوص اینکار است. یعنی اگر مشکل شما تنها انحراف آلت است تنها اکستندر را تهیه کنید و احتیاجی نیست مگنا آر ایکس را بخرید. البته استفاده ی همزمان هر دوی آنها مشکلی بوجود نخواهد آورد اما در مورد شما لازم نیست.

 

 

 

سلام
اگه از قرص LD به صورت اورژانسی استفاده کنم چه زمانی بعد از آن باید پریود بشم؟ با تشمر از راهنمایتون


جواب:
سلام
اگر بطور معمولی (روزانه) از این قرص استفاده میکنید شاید زمان قاعدگی تغییری نکند اما اگر روزانه این قرص را مصرف نمیکنید و فقط برای روش اورژانسی آنرا مصرف کردید ممکن است 1 هفته تا 10 روز تاخیر در قاعدگی ایجاد میشود.

 

 

 

mikonam,masalan mahe ramazoon bade eftar va dar halate adi asrha badesham ghosl mikonam vase namaze maghreb,kheiiiiiiiiiiiiiili doost daram tark konam vali nemitoonam yeho vasvase misham ,daghoonam,az nazdiki ba hamsaram lezat nemibaram va bade nazdiki hatman khod erzaie mikonam.komakam konid ,az ehsase gonah daram khafe misham


جواب:
سلام
این کار دو دلیل میتواند داشته باشد:
1- در نزدیکی با همسرتان به ارضای جنسی نمیرسید.
2- عادت. عادت و باز هم عادت!
راه حل دلیل 1) بهتر است در زمان نزدیکی همسرتان را راهنمایی کنید تا بتواند شما را به ارضای جنسی برساند. برای اینکار میتوانید دو مقاله نقش کلیتوریس و نقطه جی را از همین وبلاگ بخوانید.
راه حل دلیل 2) همانطور که همیشه گفتم خودارضایی اعتیاد آور است و این موضوع باعث میشه حتی خیلی از افرادی که ازدواج کرده اند و رابطه جنسی خوبی دارند باز به دلیل عادت خودارضایی کنند. اگر احساس میکنید مشکل شما به این دلیل است مقاله ترک گام به گام خودارضایی را از صفحه اول وبلاگ بخوانید و طبق آن عمل کنید. تا به امروز 126 نفر از دوستان با این مقاله ترک کرده اند.

 

 

سلام یه سوالی از شما داشتم من یه 6ماهی میشه با زنم عقد کردم شبا اون از من میخواد که با هم سکس کنیم ولی موقع دخول اون خیلی میترسه ومنصرف میشه علت چیه؟


جواب:
سلام
عمل دخول در دفعات اول باید با آرامش و با معاشقه طولانی مدت همراه باشد تا واژن رطوبت کافی را پیدا کند و عمل دخول راحتتر انجام شود. در غیر اینصورت همراه خواهد بود با درد زیاد.

 

 

 

چه عواملی باعث به تاخیر افتادن عادت ماهیانه می شود و راه حل چیست؟


جواب:
سلام
عوامل بسیار زیادی میتوانند دخیل باشند. رایجترین آن عدم تعادل هورمونی است. یعنی به دلایلی میزان هورمونهای بدن شما تغییر کرده. که راه حل آن مصرف قرصهای ضدبارداری (قرصهای هورمونی) است.

 

 

 

 

 

سلام. من دیروز به یک فایل صوتی که یک روانشناس در مورد تمایلات جنسی زن و مرد صحبت می کرد گوش دادم . روانشناس می گفت که بلند بودن موهای زهاری بدن تمایلات جنسی را کاهش می دهد و می گفت که زن و مرد باید زود زود موهای اطراف آلت تناسلی را اصلاح کنند تا سرد نشوند

1- آیا اصلاح نکردن موهای اطراف آلت تناسلی به ما کمک می کند تا سردتر شویم و به دنبال خودارضایی نرویم ؟

و در جای دیگر می گفت که زن و مرد هر جا که تمایل جنسی داشته باشند باید رابطه برقرار کنند زیرا اگر در مقابل میل جنسی شان مقاومت کنند و رابطه برقرار نکنند بعد از مدتی سرد می شوند و دیگر از رابطه جنسی لذت نمی برند.

2- حالا ما اگر در مقابل میل جنسی مان بایستیم و خود ارضایی نکنیم / آیا سرد نمی شویم و امکان این که در آینده در رابطه ی جنسی با همسرمان موفق نشویم هست ؟ چرا ما باید مقابل میل جنسی مان بایستیم و سرد هم نمی شویم ولی زن و شوهر نباید مقابل میل جنسی شان بایستند ؟

لطفا کامل توضیح دهید . تشکر فراوان از این که به ما کمک می کنید.


جواب:
سلام
سوالات خوبی پرسیدید. ممنون
1- این موضوع بیشتر برای زوجها مد نظر است و آن هم دلیل علمی برایش وجود ندارد و تنها به دلیل ظاهر ناپسند و همچنین مشکلات بهداشتی که ممکن است بوجود آید این موضوع گفته میشود وگرنه هیچ رابطه خاصی بین بلندی موی بدن و میل جنسی نیست.
2- کاملا متفاوت است. یک زن و شوهر به روش درست شهوت خود را کنترل میکنند. یعنی با داشتن یک رابطه جنسی درست نه تنها دچار بی میلی جنسی نمیشوند بلکه از تمامی منافع آمیزش نیز استفاده میکنند. ( فوائد آمیزش در مقاله ای در وبلاگ آمده است ) اما افرادی که خودارضایی میکنند شهوت خود را با روش اشتباه کنترل میکنند که باعث میشود خیلی از این افراد بعد از ازدواج تمایلی به داشتن رابطه جنسی با همسرشون نداشته باشند. یعنی دقیقا نتیجه برعکس میدهد. زیرا این افراد دچار انحرافات جنسی میشوند و دیگر از آمیزش با همسرشون لذت نمیبرند و فقط باید به آن نحوی که عادت داشتند میل جنسی خود را از بین ببرند یعنی با خودارضایی. همانطور که خیلی از افراد هستند حتی پس از ازدواج نیز خودارضایی میکنند و از آمیزش با همسرشون لذت نمیبرند.

 

 

در ایام پریود زن نباید رابطه ی جنسی برقرار کرد ؟ چرا ؟


جواب:
سلام
داشتن رابطه جنسی در ایام قاعدگی هیچ اشکال خاصی ندارد. البته به دلایل بهداشتی توصیه میشود اینکار انجام نشود و همچنین به دلیل اینکه خود خانم در این دوران احساس خوشایندی نخواهد داشت بهتر است اینکار صورت نگیرد. اما اگر هر دوی زوجین تمایل داشتند مشکلی وجود نخواهد داشت. البته باید مراقب باشید حتی در دوران قاعدگی نیز احتمال بارداری وجود دارد (با اینکه کم است) پس باید به یک روشی جلوگیری کنید. برای آقایان نیز مشاهده خون و ترشحات قاعدگی در هنگام آمیزش زیاد جالب نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

سلام قبل ار هر چیزی ازتون تشکر می کنم سایتون خیلی مفید خیلی استفاده کردم
من 21 سن دارم حدود چهار سال یعنی از سن بلوغ خود ارضایی می کردم این سال اخر کمتر شده سه ماه هم هست تقریبا ترک کردم
الان الت تناسلی ام خیلی شل و کوچیک شده ولی موقع تحریک شدن به حالت عادی بر می گرد مثلا 13سانت
می خواستم ببینم به مرور زمان ایا این مشکلم بر طرف میشه یا ...؟
بعد اگه ازدواج کنم می تونم نیازهای جنسی همسرم بر تامین کنم؟ ایا می تونم بچه دار شم یا تا حالا عقیم شدم؟
قدرت بدنی ام هم خیلی کمه واسه این که قوی تر شم چیکار کنم؟
از وقتی هم تو ترکم وزنم خیلی رفته بالا تو این دو سال بیست کیلو رفتم بالا الان 97کیلو هستم ایا بالا رفتن وزنم ربطی به ترک ...داره؟
خیلی ممنون


جواب:
سلام
خیر مشکل خاصی برای ازدواج نخواهید داشت و عوارض خودارضایی در سن شما بعد از ترک در کمتر از 1 سال همگی برطرف خواهد شد. به همین دلیل اصلا جای نگرانی نیست زیرا به موقع متوجه شدید که باید ترک کنید. ممکن است دلیل کم بودن قدرت بدنیتون خودارضایی باشد اما فقط با ترک نمیتوانید قدرت بدنی کافی بدست آورید. بهتر است ورزش کنید. هر نوع ورزشی که علاقه دارید میتواند کمکتون کند. برای کم کردن وزن هم ورزش قطعی ترین راه حل است. حتی پیاده روی روزانه میتواند بسیار مفید باشد. در ضمن اگر دائما احساس خواب آلودگی و خستگی میکنید ممکن است کمبود آهن نیز داشته باشید.

 

 

 

 

salam khaste nabashid
mikhastam bedunam jushe surat va sefidie mu az zararate khod erzayi hast ya na va agar hast ba tarke un emkane siah shodane dobareye mu hast? mamnun misham pasokh bedid


جواب:
سلام
در مورد جوش صورت با اینکه بصورت علمی اثبات نشده است اما خیلی از افراد بصورت تجربی به این نتیجه رسیده اند که خودارضایی میتواند باعث آن شود. البته شاید بتوان بصورت علمی نیز این موضوع را بدین گونه توجیه کرد که با بر هم خوردن روند طبیعی ترشح هورمون در بدن این جوشها ظاهر میشوند. اما در مورد سفیدی مو بنده تا به حال نشنیده ام که خودارضایی دلیلش باشد. ممکن است به دلیل کمبود ویتامین b باشد.


 

 

 

ایا امکان داره خون حاصل از پاره شدن پرده بکارت چند دقیقه بعد خارج شه یا بلافاصله بعد از پارگی خارج میشه؟


جواب:
سلام
معمولا بلافاصله خون قابل مشاهده است اما اگر زخم بکارت کم باشد میتواند تا چند دقیقه طول بکشد تا خون قابل رویت شود.

 

 

 

 

 

سلام برادر
شرمنده دوباره مزاحم شدم 
میخواستم بدونم چه مدت طول میکشه تا لارجر باکس اثر خودش رو نشون بده واینکه آیا مطمئنه و عوارض جانبی نداره ؟


جواب:
سلام
طبق اطلاعاتی که من از دوستانی که این محصول را از وبلاگ تهیه کرده بودند بدست آوردم در ماه اول بصورت کاملا واضح نتیجه را خواهید دید. اما برای اینکه این نتیجه دائمی باشد باید این محصول را بصورت دوره ای استفاده کنید. یعنی 2 ماه استفاده کنید و 1 ماه استفاده نکنید. سپس دوباره دو ماه استفاده کنید. در مورد عوارض هم هیچگونه عارضه خاصی ندارد اما نباید بصورت افراطی از آن استفاده کنید زیرا ممکن است باعث کشیدگی بیش از حد آلت شود و ایجاد درد کند.

 

 

 

 

 

 

 

ممنون از مقاله خوبتون.
من یه پسر 25 ساله هستم،تا حالا 3 بار خود ارضایی کردم،اونم فقط برای تجربه! ، همینشم توبه کردم دیگه نمیکنم.فقط دو هفته پیش وقتی تحریک شدم با یه فیلم بد برای اینکه توبم نشکنه قبل از انزال ، قبل از اینکه مایع منی بیاد تو آلتم،با فشار دادن ته آلتم نعوظم از بین بردم، بعد احساس کردم به چشمم فشار امده از فرداییش چشمم گاهی وقتا مثل نبض میزنه،علتش چیه ؟ چکار باید بکنم؟


جواب:
سلام
با اینکه اینکار باعث فشار زیادی به آلت تناسلی شما میشود و بسیار مضر است اما فکر نمیکنم دلیل مشکلتان این باشد. البته منظورتون رو از اینکه چشمتون مثل نبض میزنه نفهمیدم آیا منظورتون این است که ماهیچه های پلکتون بطور متناوب منقبض میشود؟ در هر صورت دلیل این موضوع بیشتر میتواند فشار عصبی باشد تا فیزیکی.

 

 

 

 

سلام.من3سال خودارضایی میکردم.ماههاانراترک کردم.ولی 9ماه پیش بعدازدواجم هنگام نزدیکی باشوهرم چون اونمیتوانست مراارضاکندیابهتربگویم ارضانمیشدم گاهی وقتابازدوباره خودارضایی میکردم.حال تصمیم گرفته ام انرابصورت جدی ترک کنم وتوسط خودشوهرم ارضاشوم میل زیادی هم برای رابطه دارم ولی چنددقیقه که از نزدیکی گذشت داخل واجنم خشک میشود ومیسوزدکه به سختی میتوانم رابطه راادامه دهم حال میخواهم بدانم ایاخوب میشوم وشوهرم میتواندمراارضاکندوایابرای باردارشدنم دراینده مشکلی نیست لطفاکمکم کنید ممنون 


جواب:
سلام
بهترین راه حل برای مشکل شما معاشقه قبل از آمیزش است. در هنگام معاشقه و ملاعبه واژن رطوبت کافی برای آمیزش پیدا میکند و دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت. در ضمن داشتن استرس در هنگام آمیزش نیز میتواند باعث خشکی محیط واژن شود به همین دلیل نباید استرس داشته باشید. برای یادگیری بیشتر راجع به ارضا شدن خانمها همسرتان میتواند دو مقاله نقش کلیتوریس و نقطه جی را از وبلاگ بخواند. مطمئنا مشکلی نخواهید داشت اما با رعایت موارد ذکر شده رابطه جنسی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

 

 

 

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون.
من 22 سالمه ولی بدن کم مویی دارم به طوری که موهای صورتم خیلی کم دراومده وهمچنین دستها و بالا تنم خیلی کم مو هست . از طرفی خیلی دوست دارم که بدن پر مویی داشته باشم . میخواستم بدونم آیا در بلوغ من خللی پیش اومده یا نه ؟ وکلا راه حل چیه تا رشد موهای بدنم زیاد بشه ؟ بازم تشکر


جواب:
سلام
رشد موی بدن بیشتر از هر چیز دیگری به عوامل ژنتیکی بستگی دارد. البته گفته میشود خوردن برخی مواد غذایی باعث افزایش / کاهش موی بدن میشود اما این عوامل بیشتر تجربی انتخاب میشوند تا علمی. در هر صورت با توجه به ژنتیکی بودن آن راه زیادی باقی نمیماند. در ضمن بیشتر افراد تمایل به از بین بردن موهای زائد بدن هستند و کمتر کسی را میتوان یافت که تمایل به داشتن آنها داشته باشد, به همین دلیل شاید بهتر باشد درباره این موضوع بیشتر فکر کنید و ببینید آیا این واقعا چیزی است که میخواهید؟!

 

 

 

 

سلام
در زمان پریود خانومم نمیتوانم باهاش نزدیکی داشته باشم ؟
چرا ؟
اگه جواب نه هست نزدیکی داشته باشم چی میشه ؟


جواب:
سلام
بطور کلی مشکلی وجود نخواهد داشت اما با توجه به ترشحات خروجی و خونی که در این زمان خارج میشود به دلایل بهداشتی توصیه نمیشود. البته بیشتر خانمها هم نسبت به داشتن رابطه در چنین دورانی نیز احساس خوشایندی ندارند و در ضمن آقایان هم با دیدن خون و ترشحات خروجی واژن در دوران قاعدگی تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی نخواهند داشت. البته با رعایت بهداشت و وجود تمایل در هر دوی زوجین مشکلی پیش نخواهد آمد. ولی باید دقت کنید حتی در دوران قاعدگی امکان بارداری وجود دارد پس حتما پیشگیری لازم را انجام دهید.

 

 

 

 

سلام.
ببخشید که دوباره سوال میپرسم.
ولی من جواب سوالم رو نگرفتم. درباره ی درد مقعدم مطمعن هستم که دلیلش ارضا نشدن طولانی مدت هست. ( احساس خودم اینه از این درد اینه که حدس میزنم منی در من تولید میشه ولی چون ارضا نمیشم و خارج نمیشه وارد روده میشه و از مقعد دفع میشه و درد من اون لحضه هست که منی داره وارد روده میشه. من خیلی رو این مساله که دارم دقت کردم و تقریبا مطمعن هستم. چون چند بار هم که دستشویی رفتم همراه مدفوع مقداری آب منی هم بود ) فقط میخوام بدونم که همچین چیزی اصولا تو بدن اتفاق میافته یا خیر؟؟

در مورد درد دوم هم فقط وقتی اتفاق میافته که اون شرایط برام بوجود میاد. و در مواقع دیگه هیچ دردی رو در بیضه ها حس نمیکنم و کاملا طبیعی هستم.


جواب:
سلام
1- خیر این موضوع امکان پذیر نیست. هر چند آن ترشحاتی که در هنگام مدفوع خارج

[+] نوشته شده توسط MOHAMAD در 1:36 | |